Виставка в Одесі: «Це дуже красиві картини, і найголовніше – ідея яку вони несуть»
З 26 жовтня до 9 листопада 2020 року в Одесі пройшла виставка картин «Мистецтво Чжень Шань Жень». Вона демонструвала роботи дванадцяти художників з Австралії, Канади, Японії, Китаю та інших країн. Основні теми робіт: краса самовдосконалювання людини за принципами Істина-Доброта-Терпіння й репресії в Китаї послідовників духовної практики Фалунь Дафа (Фалуньгун), через які багато художників самі пройшли.
Екскурсоводи на виставці послідовно розповідали глядачам зміст кожної картини.


Багато відвідувачів поділилися емоціями й переживаннями після перегляду картин.
Наталя
Наталя з Одеси: «Дуже цікаво дізнатися за цю віру, за яку жителі Китаю гинуть і страждають, і їх ще й переслідують. Направду, я про це дізналася тільки завдяки цій виставці. Дякую за цей захід, що ви про це говорите».

Олександр
Олександр з Одеси: «Виставка мене, звичайно, дуже сильно вразила – багато цікавого й потрібного для відкриття свідомості й підсвідомості, людського. А злочинців треба карати. Хай там як, а все людство знайде той закон, який воно заслуговує. І покарання має бути справедливим».

Олександра та Іван
Олександра із сином Іваном з Одеси теж поділилися враженням. Олександра: «Масштабні такі речі розповідають тут. І картини самі великі за розміром, деякі моменти – не зрозуміло: картина чи світлина, але це дуже красиві картини, і найголовніше – ідея яку вони несуть. Мені дуже подобається те, що люди через мистецтво ось так от діляться своїм баченням і своїм життям, і проблемами. І це вельми добре, що ми вміємо так розмовляти між собою, не знаючи мов інших країн. Однак мистецтво – універсальна мова. Тому я дуже вдячна вам за інформацію й за виставку загалом».
Іван (Про картину «Купаючись у променях благородного світла»): «Така душа в людини, велика. Вона роздає ці книги й ділиться світлом».

Олег
Олег, житель Одеси, сказав, що техніка написання картин дуже висока й художники володіють великою майстерністю. Він сказав, що його здивувало те, що в Китаї є трудові табори, у яких люди безкоштовно працюють. Для нього це було новим.
Шон
Шон, турист із Канади: «Картини розповідають цікаві історії. Вони розкривають очі. Показано різні культури й частини світу, про які ми можемо нічого не знати. Картини проливають світло на жорстокі речі, які зачіпають багатьох людей».

Олександр
Олександр з Одеської області: «Цікаво й пізнавально. Я й гадки не мав, що в наш час такі речі відбуваються у світі, тим більше в Китаї. Я завжди вважав, що Китай – це така добра країна, де до людей ставляться по-доброму. А ось це все в наш час – тортури, катування. За що? Я приголомшений. Треба щось із цим робити, напевно. Світова спільнота мусить якось звернути на це увагу».

Микола
Микола, студент з Одеси: «Щодо моєї думки про репресії в Китаї, то це викликає в мене аж ніяк не позитивний відтінок емоцій. Те, що там відбувається, це дійсно жахливо. Тому, вважаю, що цей напрям здатний змінити нинішню ситуацію, яка там відбувається. Зрозуміло, це буде не відразу. Для цього треба докласти багато зусиль. Але все ж таки є люди і є прихильники, у яких, гадаю, тверді переконання й вони слідуватимуть своїм переконанням до кінця. І в підсумку це дасть свій плід. А картини добре відображають цю ситуацію і громадськість, гадаю, усе ж зможе звернути достатньою мірою свою увагу на це й допомогти ззовні людям, які страждають у Китаї».

Олександра
Олександра з Одеси: «Мене дуже вразила виставка. Якоїсь миті я навіть майже не стримала сльози, особливо біля картини з дівчиною в Нью-Йорку. Дуже сильна картина, торкнула до глибини серця (картина «Заклик чистого серця»). Взагалі виставка відображає ті жахи, які відбуваються в сучасному світі донині, про яких мало що відомо. І це дійсно вражає, дуже рекомендую для саморозвитку».

Наталія Іванівна
Наталія Іванівна з Одеси: «Це все те ж саме, що комуністична партія в 1937 році. Що було? Репресії. Що робили з людьми? І розстрілювали, і відправляли кудись у Колиму і ще кудись. Це дуже нагадує. Взагалі я ніяк не очікувала, що зараз таке діється в Китаї. І ніколи цього не чула й не бачила. У нас про це не говорять».

Валентина Іванівна й Галина Євгенівна
Валентина Іванівна з Одеси: «Відвідали виставку, вельми цікаво. Дуже багато дізналися. Інформація відкрита, глибока. Загалом слів немає, одні емоції. Дуже все цікаво, дуже шкода послідовників цього вчення. Обурені, згадуємо свій комуністичний режим. Звісно, це жахливо. Треба більше знати і, я гадаю, що відвідати виставку є сенс, щоб задуматися про майбутнє».
Галина Євгенівна з Одеси: «Виставка і приголомшує, і жахає, і надихає. Тож багато дізналися, є про що задуматися: і про сенс життя, і про наше існування. Тобто, є над чим замислитися і що змінювати».

Олена
Олена з Одеси: «Мене дуже вразила картина із дівчиною з багатої сім’ї (картина:« Хто я?»). Не кожна людина, маючи матеріальні багатства, забезпеченість, спокій, гармонію захоче ще думати про якесь вдосконалювання. Ну це рідко буває в нашому житті. Мене вразила ось ця дитина, яка просто від душі, просто ось ця щирість, не думаючи про те, що вона отримає, ось ця безкорисливість. Тільки маючи любов до всього світу можна таке дозволити. (картина: «Радість вдосконалювання»). Ще мене дуже зацікавила картина «Після параду». Вражає ця дівчина. Видно, що духовна людина – просвітлена, спокійна, гармонійна, без претензій до всього світу».

Людмила
Людмила, смт Саврань, Одеська обл.: «На виставці «Мистецтво Чжень Шань Жень» я побувала вперше. І мені дуже сподобалася не те що одна, дві, а всі картини про доброту, про життя людей, які випробували на собі, на своїх муках ось це самовдосконалювання. Якщо в людини є воля, якщо вона хоче, то може досягти досконалості, бо це називається терпіння, це щонайперше, доброта та любов. І це показує для нас, щоб ми всі навчилися терпіти, любити й самовдосконалюватися, бо це дуже великий в житті урок для всіх. І наслідок цей буде дуже прекрасним. Картина «Встановлення місця», говорить, що хороші люди залишаться, а погані зникнуть із нашої Землі. Це дуже добре, що є люди, які написали картини такі прекрасні для нашого самовдосконалення, для нашого спасіння».
