Фалунь Дафа в Україні і в світі

Харків’яни доторкнулися до краси вдосконалення на виставці «Мистецтво Чжень Шань Жень»

У харківському Будинку Архітектора з 21 червня по 4 липня 2021 року пройшла міжнародна виставка картин художників із Тайваню, США, Канади, Китаю та Австралії. За допомогою різних персонажів та образів стилю Нового Ренесансу картини показали харків’янам і гостям міста події сучасного світу: красу вдосконалення за школою цігун Фалунь Дафа (або Фалуньгун) і репресії в Китаї, яких чимало з художників самі зазнали. Деякі з відвідувачів після перегляду картин поділилися враженнями.

Міжнародна художня виставка картин «Мистецтво Чжень Шань Жень» у Харкові, 21 червня-04 липня 2021 року, фото fofg.in.ua

Павло Георгійович Чечельницький

Павло Георгійович Чечельницький, професор, дійсний член Української Академії Архітектури, заслужений архітектор України: «Виставка дуже зацікавила. І щобільше, мене дивує наскільки це близько нам, наскільки ми схожі. На багатьох картинах Будда сидить. У нас Христа б намалювали. Усе те ж саме, лише Христос. Ідея та ж сама – людина має бути кращою, повинна самовдосконалюватися. Людина має ставитися до інших людей так, як хотіла б, щоб ставилися до неї. Тому дуже цікаво. Дуже цікава сама техніка живопису».

Павло Георгійович Чечельницький, професор, дійсний член Української Академії Архітектури, заслужений архітектор України, фото fofg.in.ua

Оксана з Харкова: «Раніше я чула про такий філософський напрям Фалунь Дафа. Бачила послідовників і в Києві, і в Харкові. Завдяки тому, що ви нам провели екскурсію по виставці й розповіли з чим пов’язана кожна картина, який біль стоїть за кожною картиною, які емоції – якби дійсно більше людей приходило, то більше громадськості звертало б увагу на таку проблему, яка зараз є в сучасному світі, у сучасному Китаї. У мозку не вкладається, що такі звірства тривають у нашому світі. Дякую за виставку, за те, що ви нам усе так розповіли, дійсно торкнули найглибші струни душі».

Оксана з Харкова, фото fofg.in.ua

Єлизавета, студентка Харківської Академії дизайну й мистецтв: «Насправді багато нової інформації. Ось, наприклад, про цей рух, направду, чую вперше. І деякі моменти, які відбувалися тоді, у той період у Китаї для мене стали якимось подивом, бо для мене дикість — двадцять перше століття, людину можуть засуджувати за її світогляд, релігію, переконання. Зрозуміло, що в кожної країни, нації свої устої; ті ж комуністичні погляди, які засуджували релігію на догоду своїх переконань. І це було їм вигідно на той період. Але для мене однаково це якось неприйнятно.

Для мене важливо те, що якщо людина в щось вірить, якщо в неї є якісь переконання, свої погляди, до того ж якщо вони спрямовані на добро, на мир, на те, щоб нести якийсь позитив у суспільство — для мене це навпаки добре. Для мене незрозуміло, чому хтось може шкодити іншим людям, дозволяючи собі знищувати, вбивати, робити якісь звірячі речі. Ось, наприклад, у передостанній картині як римляни вчиняли, хоча це було багато століть тому — це деградація, як на мене, таке ставлення до людей. І взагалі такі ситуації, які відбуваються у двадцятому, двадцять першому столітті — це намов люди взагалі не змінилися за цей період, хоча цивілізація, на мою думку, уже досить таки розвинена».

Тетяна з Харкова сказала, що побачила в картинах схожість з українською та християнською культурами. Також вона зазначила, що художники повертають своїми картинами справжнє значення свастики, яке зіпсував Гітлер.

Ведучі проводять екскурсії, фото fofg.in.ua

Алла з Харкова: «Дуже сподобалася картина «Заклик чистого серця». Передача крапельок дощу й усього способу добре зроблена автором. Скажімо так, я думала, що це фотографія. Я не вірила, що це зображення. І також сподобалася картина «Непохитна воля». Дійсно, передача того, що дівчинка навіть не зігнула шию під такою здавалося б, великою цеглою, погляд зосереджений. Теж подумала, що це фото, але це малюнок».

Алла з Харкова, фото fofg.in.ua

Юлія з Харкова, дизайнер: «Дуже таки емоційно насичені картини. Ось ведуча розповідала і прямо емоції з картини передаються, байдужим не залишила виставка. І багато картин нагадують старих майстрів за колористикою, побудовою, композицією. Прямо згадуєш картини епохи Відродження, голландські картини. Але не всі картини. Водночас і сучасний є відтінок, люди в сучасних костюмах».

Юлія з Харкова, фото fofg.in.ua

 

Віталій, художник, поет, ілюстратор: «Виставка несе в собі якусь величезну енергію. Причому поєднання двох – біди, горя, страждання й дуже великого світла. Ось це перше відчуття. Починається зі світлих картин, центральна композиція – це ті біди, які зазнали люди, послідовники вчення. І все-таки залишається віра в майбутнє попри всі ті страшні жахіття, які зображені на картинах, виставка все-таки залишає дуже світле враження і сповнена доброти».

Віталій, художник, поет, ілюстратор, фото fofg.in.ua

 

Ніна з Києва: «Найбільше, звісно, здивувало, що навіть у ХХІ столітті ми досі стикаємося з такими звірствами, які просто не мають бути притаманні людству, яких просто не повинно бути на Землі. І складно повірити, що такі речі все ж існують, до того ж існують проти людей, які несуть щось максимально світле, позитивне, хороше й добре».

Джерело: fofg.in.ua

  • медитація Фалунь Дафа онлайн
  • Популярне